diumenge, 12 de maig del 2013

Quilt de texans

Hola noies. Què tal ha anat la Fira de Girona? Jo hi vaig anar divendres a la tarda i la vaig trobar molt interessant. També em va agradar molt que hi hagués fira de scrap, ho trobo una tècnica molt interessant. En una altra entrada us ensenyo algunes cosetes que vaig comprar.
Però ara em vé més de gust ensenyar-vos el quilt que he acabat. M'ha portat molt temps, perquè està fet de texans i primer els he hagut d'aconseguir. Ja vaig fer proves per nadal amb una alfombra de texà i ara m'he posat a l'engròs.
I aquí la teniu, després de mesos d'anar fent mentre regals d'aniversari i altres coses passaven al davant per ser una prioritat temporal.
Ara sí!
Fa 1,50 metres de costat, i hi ha 6 texans que vaig intentar aprofitar al màxim. Si us interessa fer-la compte amb els texans elàstics, si podeu eviteu-los perque compliquen la vida....
Per decorar-la he anat utilitzant cosetes que tenia per casa: puntes, cintes, botons i algunes aplicacions. 
La part de darrera està feta amb dos robes blaves, a tires verticals de la mateixa mida que els quadres. No hi ha acolxat, perquè està cosit i girat. Llavors l'he fet només seguint les costures horitzontals dels quilt, això fa que la part del darrera quedi com de quadres.
I ara... en principi l'he fet per posar a terra i jugar amb la meva filla... no sé si m'atreviré...
A veure si us agrada...






6 comentaris:

Gabriela ha dit...

Ual-la!! es estupendo! yo voy guardando tejanos a ver si algún dia hago uno.
Un beso

Florin ha dit...

Molt bé Helena, t'ha quedat fantàstica !!!
Disfrútala juntament amb la teva filla...
Una abraçada

Pilarín ha dit...

Quina passada de maca!!!! I quina feinada!!! Disfruta-la molt i més amb la Xènia!!!
Petonets,
Pilarín

Anònim ha dit...

És preciós!! Felicitats Helena, ets una artista!!
L'apià pià

Pepa ha dit...

Es maquissimaaaa!!!!!
Tinc ganes de veure les teves compretes!!!
Petons

Digna ha dit...

És fantàstica Helena. La trobo molt bonica i original. Llàstima que no vam coincidir a Girona. Jo vaig anar dissabte i vaig saludar a Graci i comentant a veure si s'organitzava un nou curs amb Francesca.
Molts petons