divendres, 12 d’octubre del 2012

Labor retrobada

Aquesta bossa de saca, que ara faig servir, l'he retrobada a casa la meva àvia ( que com totes les àvies no llençava res). Es una labor que vaig fer a l'escola quan tenia 8 o 10 anys. No recordo ben bé el curs, perquè cada any feiem un parell de labors, potser si trobo alguna antiga companya d'escola li ho demanaré...
La tunejaré una mica, bàsicament li posare un forro perquè sigui més pràctica, però aquí la teniu... m'ha fet gràcia ensenyar-vos-la.







4 comentaris:

Gabriela ha dit...

Si, es muy cierto, las abuelas nunca tiran nada, vas a sus aticos y parece que entres en otra dimension, jaja.
Por cierto muy guapa la bolsa.
Un beso

Zire ha dit...

Qué bien que puedas darle una nueva oportunidad.
Besos

Unknown ha dit...

Quan la tinguis tunejada i rematada penja-la, jo no m'ho perdo per res del món. Recordo com si fos ara, les labors que ens feien fer...i no era com aquesta però si semblava molt, un tapet de roba de sac de color verd i amb brodats d'aquest estil...jajaja quins temps!! Petons ;)

Reyes ♥El telar de mi abuela♥ ha dit...

Es muy chula!!!