dimecres, 23 de febrer del 2011

Pensant en disfresses per Carnaval

Ja s'acosta el carnaval i estic fent la disfressa de la Xènia per aquest any. M'agrada fer jo mateixa la disfressa perquè són més personalitzades i fer-les al teu gust. De moment us poso dues disfresses que vaig fer per la Xènia fa un temps:

- Un vestit medieval, que en aquest cas no era per carnaval sino per assistir a una festa medieval. Vaig fer-li sense mànigues perquè era per l'estiu i no tingués calor. La idea era que fos pràctica i s'ho passés bé.

- Un vestit de campanilla del carnaval de l'any passat. Amb vellut verd i tul taronja per la faldilla, va quedar força divertida. Vaig personalitzar unes ales perquè anessin a conjunt.

Doncs apa, us deixo amb es idees per si us poden ajudar pel carnaval.




1 comentari:

Anònim ha dit...

hola, m'ha agradat molt el vestit de medieval i m'agradaria fer-li a la meva filla!!!! que em podries donar quatre consells???? o on aconseguir algún patró???? el meu e-mail és b7009989@xtec.cat merciiii