diumenge, 16 de gener del 2011

Familia de gatets

Els reis em varen portar uns quants llibres de costura, alguns de Tilda que no tenia i algun altre de ninos que de tant en tant m'agrada fer. Tot i que tinc algunes altres coses començades, ahir em va venir molt de gust fer aquesta família de gatets. Un d'ells el regalaré en adopció, els altres els trobo ben bonics per a decoració.
Aquest estil de ninos et permet utilitzar robes rústiques i en tinc algunes a casa, o sigui que em facilita la feina de fer-los.
Aquí us els deixo...






3 comentaris:

PNA ha dit...

Quina familia de gatets tan bonica!! són una preciositat...JP diu que hauries de buscar-ne les arrels... potser fer l'arbre genealògic! a veure si la Xènia els posa un nom...

Mavi. ha dit...

Hola Helena, una familia de gatos muy chulos y que maullarán muy poco.
Supongo que el que darás en adopción estará muy bien cuidado.
Que sigas haciendo cosas que te agradan y que son tan bonitas.
Saludos.

Florin ha dit...

Quina familia de gatets més encantadora, són una preciositat !!!
Jo també soc de Figueres, però ara visc a Verges.