divendres, 7 d’abril del 2023

Kit motxilla asiàtica

 Fa unes setmanes vaig anar al Handmade festival i vaig comprar algunes coses. Com que m'agrada més a costura que altres tipus de manualitats, sobretot si cal cosir coses útils, vaig mirar roba per poder fer unes motxilles. 

A la parada de Teixits Bascompte vaig trobar un parell de kits per a fer motxilles que em varen semblar molt interessants. No acostumo a comprar kits per a fer coses senzilletes però trobo que són molt interessants per aprendre a fer coses que tinguin una certa complicació. 

Només havia fet un tipus de motxilles i volia provar altres formes, o sigui que em vaig comprar 2 kits: una motxilla tipus asiàtic i una altra de les típiques d'anar a escola. 

De moment he provat la primera i aquí teniu el resultat. Hi he afegit boata a la proposta de roba del kit perquè m'havia semblat molt fineta. I m'agrada molt com ha quedat. De fet, ja en tinc una segona tallada i preparada per cosir amb roba que tenia a casa. ;-)

A veure si us agrada.... es pot portar amb nanses a la mà, com a motxilla o bé com a bolso en funció de les necessitats, Aquesta flexibilitat m'agrada molt. A la propera intentaré afegir butxaques o alguna altre complement.





1 comentari:

Pilarín ha dit...

Molt xula i molt versàtil!!! Preciosa!!!
Bona Setmana Santa!!!
Petonets,
Pilarín