Aquest any he iniciat el Nadal amb un pesebre improvisat amb un bastidor i unes figurees de fusta. Amb aquest treball ben senzill us vull desitjar Bones festes.
Me encanta!!!¡¡¡Feliz Navidad!!!
Preciós aquest bastidor nadalec!!!Petones i Molt Bones Festes!!!Pilarín
Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.
Me encanta!!!
ResponElimina¡¡¡Feliz Navidad!!!
Preciós aquest bastidor nadalec!!!
ResponEliminaPetones i Molt Bones Festes!!!
Pilarín