dimecres, 21 de setembre del 2022

Bosses per l'estiu

 Aquest estiu no he estat gaire activa que diguem, em costava posar-me a cosir després de la feina.. Tot i això  he fet un parell de bosses d'estils molt diferents que encara no us havia ensenyat. 

La primera un bolso rodó de ganxet i amb cordill. L'he forrada i tancada amb un tancament magnètic. La veritat és que no m'he complicat la vida jjj. El més especial que té el bolso és el tapet de ganxet cenral, l'he cosit per a decoració a sobre i és una labor heredada i feta unes una persona que ja no hi és, però que sempre m'acompanya... M'agrada utilitzar mostres antigues i posar-les en valor.

La segona bossa és tipus totebag molt senzilla, amb roba de lli marinera. La nansa està introduîda a la costura superior com si fos una bossa de berenar. Això permet plegar-la molt bé i que quedi planera. Era una prova arrel de veure un tutorial i m'ha servit prou ....

Espero que us agradin.





2 comentaris:

Pilarín ha dit...

Molt i molt maques!!!
Petonets,
Pilarín

Cryptocurrency ha dit...

Your article is fascinating. , you have enriched your craft delightfully. It rouses individuals a ton. In the event that the subject is acceptable, at that point it is likewise enjoyable to peruse and this is the thing that individuals need these days, your post is truly intriguing. Enlivened by you, I also figure I ought to compose an article on a great subject. newly married Girls Bhiwadi
VIP girl mahipalpur
gurugram girl number
best place in india
VIP Girl Gurugram
perfect girl gurugram