dilluns, 6 de juny del 2022

Decoracions que recorden el mar

 Ja sabeu que m'agrada reciclar, i també recollir tresors que ens deixa el mar. I amb aquestes coses he fet aquest conjunt. 

Amb una caixa de fusta d'un ampolla d'oli,  pintada de blanc i unes branques trobades a la platja i quadre curculles he fet un centre de taula per a posar les espelmes. Només fa falta una pistola de cola calenta i un xic de paciència. Queda molt bonic menjar-hi a la nit a la terrassa.

I feina temps que pensava en fer un vaixell, l'havia vist en algunes revistes, sobretot italianes i franceses, i feia temps que el volia fer. Ara ja he aconsseguit els pals amb la forma idònia i m'hi he llençat. Una mica de cola calenta, cordill per fixar la vela i una anella per fer el salvavides...

Ara em fa falta acabar el conjunt amb un mòbil... a veure si em sortirà. Com veieu tinc ganes de platja i mar aquests dies....







3 comentaris:

Pilarín ha dit...

T'ha quedat preciós aquest conjunt mariner per a la terrassa. M'encanta!!!
Petonets,
Pilarín

Patch Marian ha dit...

M'encanta el vaixell i queda molt decoratiu! I el centre és ideal per l'estiu. Ptns

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Només em surt la paraula “Magnífic”. Creativitat i molt bona feina! Enhorabona Helena!