Actualment, entre la tecnologia i la pandèmia, acabem combinant dues maneres de desitjar el Nadal: una analògica pels que podem veure i una altra digital.
Per aquestes segones festes en les quals tampoc hi podrem ser tots: una figura per a penjar a l'arbre, retallant dibuixos de Nadal, i una foto d'un personatge important del nostre arbre de Nadal, el mussol desitjant Bones Festes.
Molt Bon Nadal!!!!
ResponEliminaPetonets,
Pilarín
Bones festes! Ptons
ResponEliminaQuins regals tan bonics! Els que els rebran de ben segur apreciaran la creativitat i la bona feina! Bones Festes!
ResponElimina