Pàgines

dilluns, 11 d’octubre del 2021

Bossetes amb texans reciclats per a cada cosa

 Hola, 

de tant en tant està bé fer-se accesoris que poden servir per guardar coses de costura, tipus necesser o altres.. Jo intento fer-les aprofitant teixits que m'han sobrat o reciclant. 

Aquest cop han estat texans, i uns trossos d'hule per impermecabilitzar a dins.  La decoració tpus aplicació es pot cosir o planxar.... El model llarg ja sé que em servirà per guardar pinzells.... Ben aviat us ensenyaré bossetes per posar esmorzar, les tinc pendents...




3 comentaris:

  1. Una idea muy práctica y además quedan muy bonitas. BESICOS.

    ResponElimina
  2. Quina preciositat!! I si és amb roba reciclada, millor que millor!! Molt xules!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  3. Una idea genial, a més de ser pràctic i molt bonic.
    Pilar

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.