Hola,
de tant en tant està bé fer-se accesoris que poden servir per guardar coses de costura, tipus necesser o altres.. Jo intento fer-les aprofitant teixits que m'han sobrat o reciclant.
Aquest cop han estat texans, i uns trossos d'hule per impermecabilitzar a dins. La decoració tpus aplicació es pot cosir o planxar.... El model llarg ja sé que em servirà per guardar pinzells.... Ben aviat us ensenyaré bossetes per posar esmorzar, les tinc pendents...

Una idea muy práctica y además quedan muy bonitas. BESICOS.
ResponEliminaQuina preciositat!! I si és amb roba reciclada, millor que millor!! Molt xules!!!
ResponEliminaPetonets,
Pilarín
Una idea genial, a més de ser pràctic i molt bonic.
ResponEliminaPilar