Pàgines

divendres, 15 d’octubre del 2021

Avançant amb la manta susimiu

 Ja us vaig explicar que feia la col·lecció de Salvat, susimiu. La idea de base és una manta amb grannys diferents per anar aprenent. I amb disciplina vaig fent...

Ja en tinc 37, la meitat de a manta ! Encara en queda un any per a acabar-la, i a mi que m'agraden les coses ràpides, aquesta experiència és un repte ;-).

Aquí us els ensenyo: 





3 comentaris:

  1. A poc a poc es va lluny…. Segur que serà preciosa la manta.
    Pilar

    ResponElimina
  2. Que bonics aquests granys! Me encanten i fer-los és super relaxant; ptons

    ResponElimina
  3. Me encanta!!! será preciosa!!! las aplicaciones son muy bonitas.
    Un saludo

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.