A l'estiu venen de gust els colors vius, lectura i tranquilitat. Per això venen ganes de fer treballs de ganxet amb colors d'estiu, uns punts de llibre en forma de flor de la col·lecció Susimiu, i un petit estoig amb la tapa de colors de l'arc de Sant Martí per posar un llapis o punts de llibre.
No hi ha res més a explicar, una imatge és suficient..... Bon estiu!


Molt maco tot, però aquestes floretes les trobo precioses!!!
ResponEliminaPetonets i Bon Estiu,
Pilarín