Estic aprenent diferents punts de ganxet i per això veureu que aniré penjant petits treballs que em serveixen per practicar. Avui un estoig de "punt d'arròs", combinació de punt alt i punt baix. Ho he fet amb unallana que canvia de color i ha afegir unes floretes amb una nova tècnica que també he practicat.
He forrat l'estoig amb roba i el tancament he optat pel més senzill, un snap de plàstic.


Quina preciositat!
ResponEliminaQuina patxoca que fa!!! Preciós!!!
ResponEliminaPetonets,
Pilarín
Que bonito te ha quedado, entre el cambio de color y ese entramado que parece como si fuera la lanita de un borreguito, me encanta :D
ResponEliminaBesote!!!!