Aquesta setmana és la prèvia al carnaval i aquest any, com totes les festes, és diferent. I allà on preparavem disfresses, consignes de vestuari i moltes rialles ara toca preparar mascaretes...
Aquesta sermana s'acaba el confinament municipal i podré veure a familiars, i per portar-los una cosa útil, he confeccionat algunes mascaretes. Algunes encara en fosc, perquè encara som l'hivern, però ja començo a tenir ganes de canviar de colors i introduir els clars... quines ganes de primavera....
Aquí us les deixo, forrades amb roba homologada i amb gomes que es poden adaptar.


Molt xules!
ResponEliminaTens raó, ja tenim ganes de bon temps!!!
Petonets,
Pilarín
Doncs sí, trobarem a faltar els preparatius de Carnaval, tot i això has fet unes masqueretes maquíssimes i molt útils en temps de pandèmia.
ResponEliminaUna abraçada,