Pàgines

diumenge, 3 de gener del 2021

Divertimento per una casa de nines

Hi ha dies que m'agrada recordar com disfrutava jugant amb miniatures... i avui ho he tornat a fer. La bobina de fusta d'una cinta de costura m'ha fet volar la imaginació cap a una taula de terrassa, i buscant per la xarxa he trobat tutorials per a complentar-la: una sombrilla feta de filferro i fil de cotó, i unes hamaques fetes amb pals de fusta de gelat... Com que és nadal he fet un arbre amb una garlanda que es pot treure i que dona una mica de verdor al mobiliari de terrassa...

Aquí ho teniu, una estoneta, una mica de cola calenta i llestos! Ja està el mobiliari integrat en una caseta de nines que va cagar el tió ;-)





2 comentaris:

  1. Quina traça tens per a tot!!! T'ha uedat genial!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Preciós! Uns colors magnífics i molt alegres! M'encanten aquests espais miniatura.

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.