dimecres, 21 d’octubre del 2020

Va de ganxet

 Darrerament em resulta més fàcil trobar estonetes per fer coses de ganxet, més que treure la màquina de cosir. Una estona al vespre dón per molt...

Vaig trobar un cordó rodó, de cotó a dins i envoltat amb fil blau. Força consistent però amb una textura interessant. N'he fet un petit bolset per posar el mòbil a la meva filla. 

El bolso és molt senzill, amb una solapa amb punt baix i la resta punt alt perque sigui més flexible. No l'he forrat, enm sembla que no cal. Miraré si li va bé així. 

El fil l'he comprat a Zeeman, m'ha sortit molt econòmic i n'he fet servir una mateixa i mitja. Amb el que em queda potser faré posavasos o alguna cosa petita...




2 comentaris:

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Unes estonetes molt ben aprofitades. Molt bona feina! És maquíssim!

Pilarín ha dit...

Ja veig que tu sempre molt formigueta no pares mai. És preciós el fil i la bosseta!!!

Petonets,
Pilarín