A l'estiu utilitzem molt les plantes aromàtiques, per les amanides, els refrescos o els mosquits...
Una manera senzilla de conservar-les a la cuina, a l'abast, és de plantar-les en petits pots reciclatts. Jo ho he fet amb pots de tomata, que he puntat a i decorat a conjunt amb una caixa de cireres. Un conjunt ben romàtic.
De totes maneres la propera vegada ho faré amb pots més grans, em permetrà de disposar de plantes més grans i tenir-ne més per a utilitzar.
Espero però que us agradi la idea...


Supermaco!!!! I a sobre molt útil!!!
ResponEliminaBon estiu!!!
Petonets,
Pilarín
¡que apañá!
ResponEliminaMolt xulos, decoratius i útils. Molt bona feina!
ResponEliminaFooddy Blog vietnamese Food is known to be both healthy and flavorful thanks to the rich combination of fresh herbs and green vegetables combined with rice, noodles, seafood, pork and beef. .. fooddy Please share if you find my blog useful to everyone.
ResponElimina