divendres, 28 d’agost del 2020

De paperera a cistell de llanes

Per a mi l'estiu és un període que em vé de gust fer ganxet. Em permet compartir el sofà amb la família i a vegades afegir-hi una pel·lícula. 

Aquestes estones m'han servit er fer aquest parell d'objectes: un cistell que era una paperera de malla de metall i amb trapillo he convertit en un cistell per a posar llanes. És pràctic, s'aguanta bé a terra en qualsevol racó i queda bé... La tècnica utilitzada és simple, com si fos un tapís cal anar passant el trapillo entre els forats.

A més, amb un cabdell de cordó que tenir tot sol, he completat el treball amb una petita bossa de ganxet on hi puc posar trossets petits de cabdell o estris de ganxet. 

Són entreteniment senzills però he gaudit molt fent-los perque no m'han suposat masses maldecaps i m'han permès relaxar-me. 




2 comentaris:

Pilarín ha dit...

Quina xulada!!! M'encanta!!!
Petonets,
Pilarín

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Molt bona feina, uns colors molt macos i una idea genial! Una abraçada! Cuida’t !