Aquests dies de confinament també aprofito per fer coses de costura pendents, i unes d'elles eren unes samarretes infantils. Una d'elles una petició concreta, havia de se un mico. L'altra, amb un dibuix que vaig comprar en un fira de manualitats i que he volgut acompanyar amb un cor.



Maquíssimes les dues!!!
ResponEliminaPetonets,
Pilarín
Molt boniques totes dues ! Molt bona feina!
ResponEliminaUna abraçada!
Ànims pels dies de confinament!