Pàgines

diumenge, 5 d’abril del 2020

Reciclant un pot de cotó de sucre


Tenia un pot de cotó de sucre de plàstic a casa, no sabia què fer-ne, però avui m'he decidit a reciclar-lo amb un tall de trapillo i forrant-lo de robar per dins. 
No tinc clar per a què l'utilitzaré, pot ser per posar coses de cosir, potser hi afegeixo tulipes de roba i posa una mica la primavera a casa.... encara que no siguin naturals em farà pensar que a fora hi ha un esclat de color que m'estic perdent...



3 comentaris:

  1. Molt i molt maco!!!!

    L'idea de emplenar-lo de tulipans és molt xula!!!! Tindràs la primavera a casa teva.

    Com ho porteu? I la nena? Cuidau-vos moltísssim!!!!

    Quan passi el confinament, sí que t'accepto l'oferiment de les lletres antigues. M'encanten!!!! Unes fotos al meu correu i em faràs feliç!!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. T'ha quedat re bonic!!!!
    Es molt divertit utilitzar estris i sobretot reciclar.
    Es un moment dificil per tothom, grans i petits.
    Es moment de pensar i valorar el que tenim, no el que no tenim.
    Una forta abraçada solet.

    ResponElimina
  3. T'ha quedat molt bonic, bona idea la de portar la primavera a casa...
    tu sempre trobes una utilitat a tot el que recicles. Molt bona feina!
    Una abraçada i molts ànims per continuar el teletreball i el confinament.
    Pilar

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.