Pàgines

dijous, 19 de desembre del 2019

Del bosc a l'arbre

La segona entrada de Nadal és una altra icona de la decoració: l'abre de Nadal. Cada vegada més es porten arbres no convencionals. A l'espera de poder-ne fer un dia un de llistons de fusta, he aprofitat una sortida al bosc per a recollir la matèria primera: les pinyes.

Amb dos cons de poliestirè forrats de paper negre, una mica de cola calenta i unes pinyes pintades i altres no, he fet un parells d'avets de Nadal. Les boloes vermelles i pomes de decoració lluents contrasten per fer un arbre més nadalenc.




2 comentaris:

  1. Qué rebonics!!!!

    BONES FESTES DE NADAL per a tu i els teus!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Molt bona idea, molt decoratius i bonics! Bones Festes de Nadal Helena!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.