Pàgines

dimarts, 14 de novembre del 2017

Vestit i nina d'aniversari

Aquesta entrada, com a segona part de l'anterior, té el regal personalitzat d'aniversari de la nena més petita de la família. A més de la corona d'aniversari, també li he fet un vestit a partir d'una samarreta bàsica afegint un volant de roba i una aplicació. La gràcia li he volgut posar fent una nina a mà de fientre que que porta el mateix vestit de la nena, per tal que sgui ben especial.
Espero que us agradi o us doni idees pels vostres regals...




1 comentari:

  1. Quina patxoca que fan aquests regalas que has preparat!!! La nina és una cucada i el vestir-la igual és un encert!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.