Pàgines

divendres, 17 de novembre del 2017

Pots reciclats

S'acosta la setmana de prevenció de residus i és qüestió de practicar en aquest àmbit, tot allò que pugui tenir una utilitat, perquè llençar-ho?
Ho tenia dos pots de mermelada força bonics i els he transformat. Els he pintat amb pintura en espray que petina pendent d'acabar d'un altre treball, abans he foradat el tap i hi he cargolat un agafador de calaixos vell i aixi li canvia una mica la forma. 
Un d'ells hi he deixat una finestra transparent en forma de cor, l'altre tant sols he utilitzat uns trossets de cartolina decorada per a cada cantó.
A veure si us agraden...


1 comentari:

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.