Pàgines

dimecres, 20 de setembre del 2017

Reciclats sotaplats en un bolso

Aquest treball era un dels pendents que em feia gràcia de fer: un bolso amb dos sotaplats rodons de mimbre. Doncs ben forradet de color vi i amb una decoració central que he comprat feta ha quadat així...
Realment és una idea interessant i resulta força com a bolso de festa on has de portar poquetes coses, i l'avantatge és que el pots fer de molts colors...
Espero que us agradi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.