Pàgines

dimecres, 4 de novembre del 2015

Ara que vé l'hivern i jo pensant en flors

Suposo que deu ser que m'agrada el bon temps, i ara que sento el fred vaig experimentant en fer flors de diferents materials, principalment fieltre però també aprofitant materials que tenia a casa i la llana. Material d'hivern per a una manualitat que fa pensar en l'escalfor del bon temps. De tots els colors depenen del dia que tens... i per posar on es vulgui...
Espero que us agradin...







1 comentari:

  1. OOH!!! Sembla que hagi arribat la primavera!!! M'encanten aquestes floretes!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.