Pàgines

dissabte, 11 d’abril del 2015

Un detall decoupage per una safata


Aquesta safata blanca és molt bonica però vaig tenir ganes de posar-li algun detall per decorar i donar-li un aire una mica més romàntic. Per això el decoupage és fantàstic! I em va quedar així...

Passeu un bon dia!



2 comentaris:

  1. M'encanta com t'ha quedat!!! És una artista, noia!! Quina preciositat!!!
    Enhorabona!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Que xuli t'ha quedat la safata, no sé d'on treus el temps...
    Una abraçada,

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.