Pàgines

dimecres, 28 de gener del 2015

Posatovallons texà

Ja fa temps us vaig ensenyar que havia fet mantels individuals amb butxaques texanes, em faltava un petit detall, i eren les argolles per posar tovallons. Les he fet amb roba texana i roba a conjunt amb els mantels. Cadascun porta un botó de fusta pintat per diferenciar els tovallons. 
Era un d'aquests "pendents" que a vegades fa mandra d'acabar... ja està doncs...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.