Es una época entranyable i la casa agafa un altre color, càlid i alegre... Aquest any he provat amb decoracions nadalenques amb flors naturals i us comparteixo el que m'ha quedat, potser us servirà d'idea per les vostres taules de nadal.
Una corona per la porta, un centre de taula i un arbre rústic que apropen la natura a casa malgrat l'hivern.



Qué entrada tan bonita!!!
ResponEliminaBesitos y FEliz Navidad.