La safata m'agrada, però el collaret em té el cor robat!!! Què maco et queda tot el que fas, Helena!!!Petonets i bon cap de setmana,Pilarín
Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.
La safata m'agrada, però el collaret em té el cor robat!!! Què maco et queda tot el que fas, Helena!!!
ResponEliminaPetonets i bon cap de setmana,
Pilarín