Pàgines

dissabte, 7 de desembre del 2013

Flors amb oueres i pot de fusta reciclat

De tant en tant fem manuallitats de reutilització a casa. Amb la meva filla varem forrar un vas de metacrilat que s'havia esquerdat amb pals de fusta pintats, A dins varem posar dues floretes que varem fer amb unes oueres, són ràpides i resulten maques.



1 comentari:

  1. Hola guapa, passo per aquí per desitjar-te un Bon Nadal i un Feliç 2014.
    Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.