Pàgines

diumenge, 12 de maig del 2013

Bossa infantil amb estoig

Aquesta bosseta està pensada per portar coses per pintar i jugar quan es va de viatge. Amb la bossa he fet de conjunt un estoig enrrollat per posar els colors. La roba l'he triat expressament perque`hi havia cotxes. La trobo molt original, m'agrada.
La bossa ñes reversible, es pot posar d'aquesta banda o le l'altra que és rosa amb cors.
A veure si us agrada, jo de moment ja l'he regalat a l'Abril pel seu aniversari.



2 comentaris:

  1. Molt pràctic. Ben segur que ja l'ha fet servir!

    ResponElimina
  2. Quin conjunt tan maco i pràctic!!!
    Ara a viatjar!!!!
    Que tinguis una feliç setmana.
    Petonets

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.