Aquests dies vaig fent però la veirtat és que poca cosa, tins una feinada que no me l'acabo i les estones per cosir són poques. Us aniré posant coses que he anat per a aniversaris d'aquesta primavera. Una d'elles és aquesta samarreta, que responia a la petició d'un gosset.


És molt bonic!!!! Segur que li va agradar, no?
ResponEliminaEs molt maco! Segur que li va agradar molt...
ResponEliminaUna abraçada,