Amb el canvi d'estació sempre vé de gust fer algunes samarretes per lluir a la meva filla. Aquestes són tres diferents que ja porta a tot drap i que s'ha triat ella mateixa. Una és amb un dibuix d'un panell, les altres dues les hem tret de revistes d'aplicacions.
Espero que us agradin.

Què maques!!!! Segur que la Xènia està preciosa amb les seves samarretes noves!!!
ResponEliminaPetonets,
Pilarín
quines cucades estara divina
ResponEliminapetons tina