Pàgines

diumenge, 17 de març del 2013

Nina ben moderna

Aquesta nina la vaig veure en algun dels vostre blocs, més d'un. L'he trobat fàcil i divertida de fer, amb un look diferent. He utilitzat trossets de roba que tenia i 'he fet amb un vestidet estiuenc  ben vistòs.
Aquí us la deixo.
Espero que us hagi anar bé la passejadeta per Sitges i segur que heu après moltes coses noves i que us heu firat de valent ;-). Jo per aquí a casa però ben aviat em toca marxar de vacances i les aprofitaré ;-)
Una Abraçada.


7 comentaris:

  1. OOOh! Helena! Quina nina més bonica i original! m'agrada molt i molt!és tant dolça... un petonàs! m

    ResponElimina
  2. És supermaca!!!! M'agrada molt!!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  3. T'ha quedat genial!!!. Helena , una nina preciosa!!!.
    Que descansis en les teves vacances ben merescudes!!!.
    Un abraçada

    ResponElimina
  4. Què bonica!!! Jo també l'he vist pels blocs i també tinc ganes de fer-la!!

    ResponElimina
  5. Que xula!
    Com ha anat per Italia?? ;-))
    Ha fet bon temps?
    Una abraçada ben forta.

    ResponElimina
  6. És molt bonica Helena.
    Que passis unes bones vacances.
    Petonets,

    ResponElimina
  7. Qué bonita, Helena! Me gusta mucho, y también la caja de la entrada anterior, una dulzura!
    Animate con el cristal líquido, hay que seguir al pie de la letra las indicacionesdel producto, así da buenos resultados.
    Besos y buena semana,
    Sandra

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.