Pàgines

dissabte, 9 de febrer del 2013

Primer curs de scrap

M'he apuntat a alguns cursos d'una sola sessió de scrap. No coneixia la tècnica de treballar amb paper i cartró i ha estat molt interessant. Per algú tastaolletes com jo, que m'agrada saber una mica de tot, és perfecte.
La primera sessió es va tractar de decorar una caixa amb fotos. Va estar força bé perquè vaig entendre coses bàsiques de l'scrap i me'n vaig adonar que sabent altres tècniques enganxes més ràpid les noves.
Aquí en veiu els resultats...i ara, per la pròxima...
De moment ja utilitzaré el que he après per fer un regalet ;-)

Bon cap de setmana de carnaval a totes!



5 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Helena!!!!! T'ha quedat súper maco.
    Una abraçada.
    Anna

    ResponElimina
  3. T' ha quedat precios!!!!!!
    No sembla fet per una principiant!!!!!
    Es veritat que quan una es manetes es posai pots passar d'una tecnica altra facilment....
    Petons de neu

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.