Pàgines

dilluns, 7 de gener del 2013

Recuperant texans

No fa massa vaig veure una manta de patch feta de texans a facebook que em va encantar. Ara he recuperat alguns texans vells i he fet un croquis de com la vull, però abans he fet aquesta prova. Una alfombra per aixecar-se de dormir, que he fet doble posant una roba força gruixuda a sota i algunes aplicacions.

M'he trobat amb un petit problema ( us ho comento per si us animeu): compte amb els texans elàstics! enganyen! D'altra banda, el croquis que he fet és orientatiu, perque a la pràctica s'han d'anar fent trossos sobre la marxa, en funció dels trossos de roba que tens. Per això a vegades t'alegra que s'hagin portat els pantalons amples o bé si recuperes pantalons grans... és molt més fàcil.

Bé, aqui teniu la prova. Ara vaig a per fer la manta, he animat a unes amigues i farem unes tardes de feina conjunta a veure què ens surt ;-)


3 comentaris:

  1. Quina xulada d'alfombra !!!
    Jo fa temps que en guardo de Texans , segur que algun día en faré una de vánova combinada amb robes de color blau, de quadres, de ratlles, flors, etc...
    Una abraçada,

    ResponElimina
  2. Promet molt! Ja ens aniràs explicant i ensenyant el davant i el darrera! Mts ptns!

    ResponElimina
  3. jejejee quin projecte més xulo tens entre mans!
    M'encanta!
    Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.