Pàgines

dissabte, 12 de gener del 2013

Bolso petit i pràctic


Aquest bolso el vaig prometre a la meva àvia ja fa temps, i per nadal li vaig poder regalar. Havia de fer unes mides concretes i el volia granate... 
Com sempre, igual que amb tot el que es compra de roba, s'hi va fer uns "petits retocs" a les butxaques de dins... però és que no s'en pot estar!. És molt divertida... encara que li arrangin coses a la botiga, ella cada vegada que arriba una cosa de roba a casa s'ho ha de tocar. Espero no s'encomani ;-)
En fi, el bolso li va agradar i això és el més important.







3 comentaris:

  1. Que maco Helena!!!
    La teva avia ha d'estar molt contenta de portar-lo!!!!
    Petons

    ResponElimina
  2. jaaajaajaaaa...segur que s'encomana!!!! Aiiii, com seràs de iaia!!! ;-))

    T'ha quedat molt mono i pràctic.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Helena t'ha quedat genial!!.
    La teva avia deu estar mes que feliç!!!.
    Bona feina.
    Una abraçada,

    Silvia

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.