Començant a preparar cosetes per nadal, que ja vaig tard!!!!
De moment una felicitació en tres dimensions, sempre m'han agradat aquesta mena d'arbrets i m'he llençat a fer-los en cadena.
El suport és una llauna de tonyina i els arbrets estan clavats en pasta d'argila de la que no s'ha de coure. La resta, ho podeu veure, retalls de roba entre rústica i vermella de diferents classes. Hi he afegit diferents elements de decoració comprats en botigues de decoració. Una bona col·lecció...




Helena,
ResponEliminaUna quantitat d'arbres preciosos tots!!:
Una felicitaicó d'allo mes original!!!:
Molt bonics!!!.
Un abraçada
quina monada d'arbres!!! t'han quedat ideals!!!!
ResponEliminaSón una preciositat, i així tots junts fan molt de goig, segur que les persones a qui han d'arribar estaran molt contentes amb aquesta felicitació.
ResponEliminaUna abraçada,
màquissims! aquesta tela és preciosa, i genial el reciclatge de les llaunes!!
ResponEliminaHola Helena, simpatiquisimo tu bosque, colorido y sobre todo muy currado, cada arbolito con sus detalles.
ResponEliminaUn beso.
Són molt originals. I molt bonics. Em sbla que igual, et copiaré algun.
ResponEliminaPetonets
M'encanten!! Són molt xulos
ResponEliminaUna abraçada
M'agraden molt!
ResponEliminaAgnès