Pàgines

dijous, 6 de desembre del 2012

Un bosc nadalenc

Començant a preparar cosetes per nadal, que ja vaig tard!!!!
De moment una felicitació en tres dimensions, sempre m'han agradat aquesta mena d'arbrets i m'he llençat a fer-los en cadena. 
El suport és una llauna de tonyina i els arbrets estan clavats en pasta d'argila de la que no s'ha de coure. La resta, ho podeu veure, retalls de roba entre rústica i vermella de diferents classes. Hi he afegit diferents elements de decoració comprats en botigues de decoració. Una bona col·lecció...





8 comentaris:

  1. Helena,
    Una quantitat d'arbres preciosos tots!!:
    Una felicitaicó d'allo mes original!!!:
    Molt bonics!!!.
    Un abraçada

    ResponElimina
  2. quina monada d'arbres!!! t'han quedat ideals!!!!

    ResponElimina
  3. Són una preciositat, i així tots junts fan molt de goig, segur que les persones a qui han d'arribar estaran molt contentes amb aquesta felicitació.
    Una abraçada,

    ResponElimina
  4. màquissims! aquesta tela és preciosa, i genial el reciclatge de les llaunes!!

    ResponElimina
  5. Hola Helena, simpatiquisimo tu bosque, colorido y sobre todo muy currado, cada arbolito con sus detalles.
    Un beso.

    ResponElimina
  6. Són molt originals. I molt bonics. Em sbla que igual, et copiaré algun.
    Petonets

    ResponElimina
  7. M'encanten!! Són molt xulos
    Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.