Pàgines

dissabte, 1 de desembre del 2012

1a Fadrina ( àlias fofucha)

Avui ha estat un dissabte ben aprofitat, ja feia temps que havia vist aquestes nines a la xarxa o en botigues d'artesania i, com sempre, la meva curiositat ha pogut més i he aprofitat un curs que feien a la botiga Arenart de Figueres per a provar-ho.
I aqui teniu la meva primera nina de Foami o goma eva... no es pot mirar de gaire aprop, alguns errors hi ha, pero la tècnica bàsica em sembla que l'he captat.
La Xènia ha vingut una estona al curs i m'ha ajudat a decorar-la, perquè era per ella.Ha sigut molt entretingut...




3 comentaris:

  1. molt bonica! tens raó, ara estan molt de moda. El que veig dons, es que la saga continuarà, mare i filla, dues artistes.
    Silvia.

    ResponElimina
  2. acabo de conocer tu blog, la fofucha para ser la primera esta muy bien, yo tambien acabo de hacer un curso y he publicado algo, si quieres pasa por mi blog para verlo. bsos

    ResponElimina
  3. Oh, és monísima. Com m'agrada!!!! Trobo que aquets ninos són una preciositat.
    Una abraçada.

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.