Aquest anells són un regal de la Margarita, sempre fa coses de ganxet molt originals i la bisuteria amb aquesta tècnica no és una excepció. Ella diu que són molt fàcils de fer.... no sé, per les que feu ganxet aquí us poso la foto a veure si us en venen ganes ;-)

Quina passsada!!!. A mi em sembla que son un menjadits!!!. Ja, ja, ja...Molt bonics.
ResponEliminaUna abraçada
Es una bona solució de cares a l'hivern per tenir les mans calentetes...
ResponEliminaPetons
Són molt originals i fins i tot elegants. Jo no en sé de fer ganxet i la veritat és que es poden fer coses molt maques.
ResponEliminaUna abraçada
Són molt xulos!!
ResponEliminaSon molt bonics, originals i de moda ... que més puc dir!
ResponEliminaSón molt xulos i originals.
ResponEliminaAnna
¡QUE COQUETOS¡¡¡¡¡
ResponElimina