Pàgines

dimecres, 11 de juliol del 2012

Funda per ipad

Ja fa temps havia fet una altra funda per l'ipad però una mica diferent, aquesta l'he fet més sezilla, tipus funda de llibre. La veritat és que m'ha costat menys. M'agrada molt la roba, la vaig trobar al mercat i l'estic utilitzant per moltes coses. El fons negre és portable i les ratlles de colors trobo que trenquen la seriositat del negre. A més és combinable amb molts colors.



7 comentaris:

  1. Helena, estas que no pares!!!. Entre samarretes, funda i_pad...casi no en s dones temps a veure les coses tan boniques que fas...
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Oooh que xula!! Super original la pona apple!
    Una abraçada i fins aviat

    ResponElimina
  3. helena la caixa de llum te la tapa de vidre i al tope le possat un llaç.
    gràcies pel comentari

    ResponElimina
  4. helena la caixa de llum te la tapa de vidre i al tope le possat un llaç.
    gràcies pel comentari

    ResponElimina
  5. helena la caixa de llum te la tapa de vidre i al tope le possat un llaç.
    gràcies pel comentari

    ResponElimina
  6. Què maca la funda Helena!un bon detall la poma! A disfrutar-la!

    ResponElimina
  7. Woo!! quina funda més bunica!!! quan pugui la faré ;-)

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.