Pàgines

diumenge, 29 de juliol del 2012

Conjunt Decopatch

Aquesta setmana ha estat molt dura i el cap de setmana l'he dedicat a una cosa que em relaxa, els treballs manuals. Vaig aprofitar que hi havia un monogràfic dissabte al matí a ESKOL per a aprendre a utilitzat el paper Decopatch. Varem fer un jerro decoratiu i un test. Vaig escollir uns paper ètnics amb uns colors que lligaven amb el meu menjador. Amb els talls que em varem sobrar vaig forrar després una plata de vidre i un pot de iogurt fent un pot per a una espelma.
M'agrada el resultat final, posat queda molt bé.

I posats a fer, vaig fer alguns pots de iogurt més que tenia guardats amb la mateixa tècnica. El filferro d'alumini de colors per fer una nansa per agafar-lo i una decoració amb boles de fer bisuteria. Trobo que són originals, cadascun té la seva personalitat.



3 comentaris:

  1. Que buena técnica, no la conocía! muy guapos los trabajos.
    Un beso

    ResponElimina
  2. Molt maco! Quina feinada ;) el matí et va ser molt profitós oi?
    Fins aviat!

    ResponElimina
  3. Quina passada! M'agraden moltíssim.
    Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.