De tant en tant m'agrada provar cosetes de bisuteria fàcils, normalment són per regalets i així també jo vaig variant d'accessoris. Aquest cop ha estat amb cintes de ras, cordó d'antelina i unes floretes que vaig trobar en una botiga de manualitats. Han quedat així.

OOOHH!!!! Quina col·lecció de collarets més maca!!! Ets una artistasa, nena!!!!
ResponEliminaJa m'imagino la Xènia remenant-los!!! Jajaja!!!!
Bon estiu, preciosa!
Petonets,
Pilarín