Pàgines

dimecres, 4 de juliol del 2012

Bolso bandolera

Ja he acabat el segon bolso bandolera amb el tutorial de la Pilar, aquest és per a mi i l'he fet amb uns pretallats que tenia de la marca moda, m'agraden ens colors suaus i com que les flors es porten molt doncs aquí està.
Ja en tinc un altre tallat per la meva mare, que li ha encantat perquè és senzill i pràctic.



4 comentaris:

  1. Molt maco Helena! A disfrutar-lo! Ja ens ensenyaràs el de la teva mare!

    ResponElimina
  2. Preciós i molt maco per aques estiu. M'encanta el detall del yo-yo amb el botó.
    Que passis un bon cap de setmana.

    ResponElimina
  3. Cada vegada et superes!!! Genial, Helena!!!! I amb el detallet de la butxaqueta i el ioio, supermaco!!!!

    Ja estic esperant el de la teva mare!!!

    Petonets, feineraaaaaaa!!!!!

    Pilarín

    ResponElimina
  4. Es molt xulo...felicitats.
    Petons

    Conxi

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.