Les franeles que em van regalar per Nadal ja han donat el seu fruit. Feia temps que em temptava de fer un rag quilt i això n'ha sortit! De colors de terrosos perque queda bé amb el sofà i amb quadres una miqueta grans ( per anar més ràpid, jejeje).
Amb alguns retalls que em queden, aviat uns ensenyaré un petit coixí a conjunt.


Helena t'ha quedat molt xula... jo també tinc ganes de fer aquesta técnica..
ResponEliminatonets
Conxi
Helena,
ResponEliminaT'ha quedat una manta molt bonica...M'encanta els colors terrosos, son molt cálids!!. M'encanta!!.
Una abraçada
M'agrada molt! Aquestes tonalitats et queden genial amb el sofà.
ResponEliminaUna abraçada
Que xulo!!!!! M'agrada molt aquesta tonalitat...t'hi queda genial amb el sofà!
ResponEliminaJa veuràs quin gust sentar-te en el sofà sota la manta, jo tinc un coixí de llit de baranes al qual li vaig der una funda amb rag quilt, i sempre l'he d'estar vigilant.
ResponEliminaUna abraçada,
Maquíssima!!! i com t'ho fas per tenir temps de fer-la??
ResponEliminaPrecioso! y a juego con el color del sofá!!
ResponEliminaUn beso
Ohhhhhhh.......Qué trabajo más bonito!!!
ResponEliminaBesitos.
M'agrada molt aquesta manta!!!! Es dificil de fer???
ResponEliminaFa temps que penso que m'agradaria fer-ne una amb aquest estil.
Felicitats!!!!!!!