Pàgines

dimecres, 14 de març del 2012

Coixí rag quilt

Aquest és el coixí que ha sortit de les restes de roba del rag quilt, és petitet però queda prou mono al sofà
Després de rentar-lo ha quedat més suau i molt millor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.