Pàgines

dimarts, 6 de març del 2012

Rag Quilt

Les franeles que em van regalar per Nadal ja han donat el seu fruit. Feia temps que em temptava de fer un rag quilt i això n'ha sortit! De colors de terrosos perque queda bé amb el sofà i amb quadres una miqueta grans ( per anar més ràpid, jejeje).
Amb alguns retalls que em queden, aviat uns ensenyaré un petit coixí a conjunt.




9 comentaris:

  1. Helena t'ha quedat molt xula... jo també tinc ganes de fer aquesta técnica..
    tonets

    Conxi

    ResponElimina
  2. Helena,
    T'ha quedat una manta molt bonica...M'encanta els colors terrosos, son molt cálids!!. M'encanta!!.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. M'agrada molt! Aquestes tonalitats et queden genial amb el sofà.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Que xulo!!!!! M'agrada molt aquesta tonalitat...t'hi queda genial amb el sofà!

    ResponElimina
  5. Ja veuràs quin gust sentar-te en el sofà sota la manta, jo tinc un coixí de llit de baranes al qual li vaig der una funda amb rag quilt, i sempre l'he d'estar vigilant.
    Una abraçada,

    ResponElimina
  6. Maquíssima!!! i com t'ho fas per tenir temps de fer-la??

    ResponElimina
  7. Precioso! y a juego con el color del sofá!!
    Un beso

    ResponElimina
  8. M'agrada molt aquesta manta!!!! Es dificil de fer???
    Fa temps que penso que m'agradaria fer-ne una amb aquest estil.
    Felicitats!!!!!!!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.