Pàgines

dimecres, 14 de març del 2012

Cistell reciclat infantil

Aquest cistellet l'hem fet amb la Xènia amb dues oueres d'ous de guatlla, pintades amb tempera de colors i amb acabats amb una cinta rosa, el color preferit de la meva filla. Hi farem flos de plàstic o de paper i quedarà ben primaveral. També pot servir de fanalet, posant una llanterna a dins fa llum de colors.
Una idea per passar una tarda...



1 comentari:

  1. Que original!! I quina manera tan maca de passar un ratet, fent coses juntes.
    Una Abraçada

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.