Pàgines

diumenge, 19 de febrer del 2012

Amb una mica de retard però aquesta setmana era adient fer algun cor i que aparagués per casa. Aquests són de plàstic i forrats amb roba i cintes, de moment estàn en una safata sobre una tauleta, però es poden penjar i segurament trobarem un altre lloc per a ells.

Espero que hagiu passat un BON CARNAVAL els que ho celebreu ;-)


5 comentaris:

  1. Que macos que t'han quedat!
    Segur que els aprofites molt, ja que donen molt de joc aquests cors.
    Una Abraçada

    ResponElimina
  2. Aquests cors són molt macos. I m'agraden tambè les "proves" en redwork.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Que macos!!!! M'encanten les cors!
    Aqui no es celebra carnestoltes!!! Sembla mentira.....
    Petons

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.