Pàgines

dilluns, 23 de gener del 2012

Moneders de butxaca

Aquests petits moneders formaven part dels meus detallets de Nadal, els vaig treure d'un tutorial d'un bloc i algunes de vosaltres ja els heu fet. En comptes de fer-los amb boata i dos cercles de roba jo ho he fet amb fieltre per dins, hi dóna consistència i queda ben acabat . En el mateix bloc hi trobareu altres tutorials molt interessants.
Us passo el link del tutorial



3 comentaris:

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.